PDA

Zobacz pełną wersję : Monitorki + Standy by Kamil



zguba
06.04.2007, 09:37
Witam wszystkich

Założenia
No wiec tak leżały u mnie w pokoju jakieś stare moniotrki z lat młodzieńczych jak zaczynałem zabawe w diy była to moja pierwsza konstrukcja. Były w złym stanie, włogule żle wyglądały wiec postanowiałem sie nimi zając z nudów.

Przewrotniki i zwortnica
Hmm to najgorsze: wysoki to jakieś piezak , aa niski to nie wiem ma 10cm i duży układ magnetyczny dostałem go od kumpla wiec postanowiłem wykorzystać.W zwrotnicy jest tylko kond i tłumik na wysoki, niski idze całym pasmem.

Obudowa
Wykonana z płyty 12 i 16mm całość zkręcana i skleiana następnie szpachlowana i fornirowana, klei jaki uzyłem do klejenia forniru to Rakol i polacem bardzo szybko schnie coś 3-4godziny , lakier półmat 2 warstwy.Wymiary wys. 28, szer.16, głęb. 28. Obudowe stroiłem na oko niestety nie mam sprzętu pomiarowego, głośnik był testowany w paru wariantach i ten wypadł najlepiej.

Standy
Całośc kanapka wiórówki kleiona, skręcana, szpachlowana , słupek został okleiony okleiną aaa podstawa fornir machoń ten sam co na monitorkach. Słupek w środku zasypany piachem.Wysokość standy to ponad 55cm, waga to 7kg sztuki

Odsłuchy
No i jestem zaskoczony bo w pokoju do 10mkw wypełnia basem w zupełności aż sam byłem zaskoczony. Średnica poprawna nie cofnięta wszystko w porzdku, wysokie troche niezabardzo ale cóż.

Koszta
I tu super bo zamknołem sie w 200zł :D

Plany na przyszłośc
Mam zamiar wsadzić jakieś lepsze głosniki bo obudowa i standy wykonane są naprawde przyzwoicie, aż szkoda ze siedzi w nich takie cóś:D

Foteczki

http://images20.fotosik.pl/202/3b042afdb5109a6bm.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b042afdb5109a6b.html)

http://images20.fotosik.pl/202/e582fb9cb16d8971m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e582fb9cb16d8971.html)

http://images20.fotosik.pl/202/5bf3f1a4eb5b1541m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bf3f1a4eb5b1541.html)

Pozdrawiam!!!

oleczek1988
06.04.2007, 09:51
Bardzo ładni zrobione stadny to jest naprawdę ładnie wykonana robota z duża starannoscia. Całość z kolumnami ładnie sie komponuje:)

Langusta
06.04.2007, 10:18
Już pisałem na AM, ciekawe.

krzyhoo9
06.04.2007, 10:51
Kolumienki naprawdę - wygląd 1-sza klasa.Naprawde mi się podoba.Szkoda tylko, żę na takich obskurnych przetwornikach ale przecież zawsze da się je wemienić :grin: Jak zrobiłeś ten napis na podstawce (jakaś naklejka czy coś). Moja ocena 5/6 za przetworniki

takero
06.04.2007, 10:56
wygląda nie najgorzej :) szkoda że fot mało, w dodatku są małe i mało widać :)
szkoda że nie szarpnąłeś się jeszcze ze 100zł żeby wsadzić w to jakieś normalne głośniki...
A tak przy okazji to piezaki stłumia się nie rezystorem, a kondem...

aryan
06.04.2007, 12:42
teraz opchnij je na allegro

Caleb
07.04.2007, 12:27
wywal piezaka - zapewne bedzie lepiej. taki 11cm z gora sobie moze nienajgorzej poradzic (na pewno lepiej nie piezo)

kiki991
07.04.2007, 13:21
Witam!!!

Wygląd pierwsza klasa!!! Zwarta bryła, bez żadnych kiczowatych zokrągleń i wyobleń, których jestem przeciwnikiem (jarmarczność).

Przetworniki zawsze możez wymienić, ale taka jest prawda i znam to z autopsji że często noname'y grają nie do odróżnienia w stosunku do markowych nonameów typu stx.

Zmieściłeś się w bardzo małych kosztach, to także wielki plus!!!

Pozdrawiam!!!

Tasior
07.04.2007, 15:16
markowe noname stx... zadziwiasz mnie kiki...

pozatym ja jakos odczulem roznice po zmianie glosników z wiezy na arn 150 + arv...

Lynx
10.04.2007, 09:24
kiki991, odkiedy STX to markowy noname? wogóle moze istnieć coś takiego ??!!


Konstrukcja baaaardzo ładna :D estetyczna, robi wrażenie :) jedyny minus to przetworniki...

Co do wykonania to 8/10 :)

ogółem 6/10 (jak byś wymienił przetworniki było by wiecej ;) )

Jakby zdjąć ten napis ze standów, zrobić dobrą sesje zdjęciową to mozesz na nich troche zarobić na allegro bo koszty masz małe :)

kiki991
04.05.2007, 00:34
Sorki za moj tekst, ale ja glupoty pisałem...