Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: kapelli

Strona 1 z 22 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.03 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    18
    Odsłon
    7,555

    [2.5-drożne] Szczerze mówiąc, nie pamętam kiedy widziałem...

    Szczerze mówiąc, nie pamętam kiedy widziałem brzydsze DIY, na które ktoś poświęcił taka ilość pracy. I czy kiedykolwiek w ogóle. Przecież to wygląda jak dyskotekowo-chiński koszmar typu "B&W homage...
  2. Odpowiedzi
    1,660
    Odsłon
    511,443

    Przyklejony: Uniwersalny odtwarzacz Blu-ray, sieciowy, cd,...

    Uniwersalny odtwarzacz Blu-ray, sieciowy, cd, czyta tidal, qobuz, z NAS, dezeer

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6758497008 (Odtwarzacz sieciowy blu-ray Arcam UDP411)
  3. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    5,140

    Trzeba uważać. Niektóre rzeczy sporo taniej,...

    Trzeba uważać. Niektóre rzeczy sporo taniej, innej znowu mają drożej niż w my w Europie albo w takich samych cenach. Miejsce znane i pewne, tylko zawsze trzeba ceny sprawdzić.

    Np. Słuchawki...
  4. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    1,713

    Najlepiej ściągać z filmyhd.net. Jakość video i...

    Najlepiej ściągać z filmyhd.net. Jakość video i audio na najwyższym poziomie... a przynajmniej takim jak ściągniecie ;) oglądam na TV60 cali i jest wypas :)
  5. Odpowiedzi
    2,616
    Odsłon
    228,563

    Popsuła mi się EMU0404 PCI :( ponieważ karty...

    Popsuła mi się EMU0404 PCI :( ponieważ karty muzycznej używam tylko i wyłącznie do odtwarzania muzyki, znacie jakąś kartę w rozsądnej cenie (powiedzmy do 300-400zł), która gra równie rewelacyjnie?...
  6. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    Nie było mnie dłuższy czas, czy ktoś wie co się...

    Nie było mnie dłuższy czas, czy ktoś wie co się stało z głośnikami Usher? wycofali się z produkcji głośników, wycofali się z rynku w Europie, polscy dystrybutorzy już Ushera nie sprzedają?...
  7. Pooglądaj i posłuchaj Lole Astanovą,oraz Yuje...

    Pooglądaj i posłuchaj Lole Astanovą,oraz Yuje Wang. Moze znajdziesz inspiracje :)
  8. Nagłośnienie pianina cyfrowego - projekt DIY - potrzebne opinie

    Jako że część z Was ma pojęcie o graniu na instrumentach i wszyscy mają pojęcie o akustyce, a ja jestem na etapie kupna pianina cyfrowego, tylko że tutaj istotne jest dobre nagłośnienie, ponieważ...
  9. Odpowiedzi
    27,981
    Odsłon
    4,123,077

    Przyklejony: ok dzięki, spróbuję wbić, a jak nie to mam ściski...

    ok dzięki, spróbuję wbić, a jak nie to mam ściski u rodziców
  10. Odpowiedzi
    27,981
    Odsłon
    4,123,077

    Przyklejony: Pomóżcie bo nie wiem, tylko bez śmiechów :D Jak...

    Pomóżcie bo nie wiem, tylko bez śmiechów :D
    Jak osadzić to mocowanie kolców w kolumnie? wywiercić dziurę na 7mm a resztę wbić młotkiem czy jak? nie montowałem nigdy wcześniej kolcy a nie chce mi się...
  11. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    To jeszcze jedno, czy to są te same tunele, czy...

    To jeszcze jedno, czy to są te same tunele, czy ten z zap-audio nie jest stożkowy i nie kończy się na 43mm, czy po prostu tego nie podają jak w Loudspeakershop?...
  12. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    ok dzieki

    ok dzieki
  13. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    Wiecie ile aktualnie kosztuje dostawa z Polinku?...

    Wiecie ile aktualnie kosztuje dostawa z Polinku? chcę kupić bassrefleksy tylko
  14. Odpowiedzi
    27,981
    Odsłon
    4,123,077

    Przyklejony: Usher królem :) Zwrotnica któraś z forum czy...

    Usher królem :)
    Zwrotnica któraś z forum czy jeszcze inny wynalazek?
  15. Odpowiedzi
    567
    Odsłon
    93,958

    Czymkolwiek poleruj byle nie Farecla G3! Od lat...

    Czymkolwiek poleruj byle nie Farecla G3!
    Od lat są dostępne o wiele przyjemniejsze środki w pracy. Można kupić nawet próbki z Menzerny czy Poorboysa i innych. Dobra gąbka i możesz się bawić :)...
  16. Odpowiedzi
    2,616
    Odsłon
    228,563

    Jak myślicie, ceny windowsa 7 mogą spaść jak...

    Jak myślicie, ceny windowsa 7 mogą spaść jak wyjdzie 10?
    chciałbym kupić jakiegoś tanio, ale oryginalnie.
  17. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    Chłopaki, jak chcę zrobić taki front ze skosami,...

    Chłopaki, jak chcę zrobić taki front ze skosami, to płyta MDF 2x19mm wystarczy?


    https://ssl.diyaudio.pl/i/21535/bec3cb0521f4ce0467936c0fdb523974f3d40e53_1433595957.jpg
  18. Odpowiedzi
    12,462
    Odsłon
    989,723

    Pomożecie? Pomożemy :D Słuchajcie, mam problem z...

    Pomożecie? Pomożemy :D
    Słuchajcie, mam problem z otworem b-r. Wiem jakie ma być strojenie, ale teraz problem z wymiarami. Wiemy, że porty mają rurę zwężającą się. I co jeśli BassBox mi pokazuje, że...
  19. Odpowiedzi
    8,751
    Odsłon
    1,661,101

    Takim skonczonym debilom jak ten "drifter"...

    Takim skonczonym debilom jak ten "drifter" powinni z miejsca odbierac prawo jazdy, recydywa za popełniony czyn -> więzienie + odebranie samochodu.
  20. Odpowiedzi
    8,751
    Odsłon
    1,661,101

    Oooo jaka okazja. W standardzie ma koła,...

    Oooo jaka okazja. W standardzie ma koła, otwieranie bagażnika oraz siedzenia. I to bez dopłaty!!! :D
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 431
Strona 1 z 22 1 2 3 4